A N N O N S E Innslag STIKKORDKoronavirusetOmsorgØstre Toten NAV-kontoret i Østre Toten tar i bruk digitale løsninger for å redusere ventetid Av Jan Erik Sandmo 1. mars 2020 Av Jan Erik Sandmo 1. mars 2020 Oppdatert for 7. april 2020 Dele FacebookTwitterPinterestWhatsApp https://usercontent.one/wp/www.radiototen.no/wp-content/uploads/2020/03/NAV-i-Østre-Toten-tilbyr-brukere-nettbasert-søknadsverktøy.mp3 Forrige sakI andre del av Pensjonskvarten er stikkordet «alle begrepene»Neste sakVårt liv, vår kropp A N N O N S E Les og hør mer Bent Andreas Lundby med EP Inviterer til høggende julestemning Her kan du se videoen fra kommunestyret Ketil Kristiansen med «Zero Zette» «Villaen» på Lena hindrer selvmord Lokale helter synger seg gjennom Hollywood